عکس نوشا

این نقاشی را من کشیدم. از درس کوشا و نوشا. وقتی که من این نقاشی رامیکشیدم . همه به من میگفتند برای ما هم بکش. ولی من کلاس چرتکه میروم و باید درسهایم را بخوانم.من هرچه نقاشی که در کلاس میکشم. دوستانم ا

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 22 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 18 بازدید دیروز : 3 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 1 آي پي امروز : 8 آي پي ديروز : 2 بازدید هفته : 41 بازدید ماه : 152 بازدید سال : 2,755 بازدید کلی : 9,516 اطلاعات شما
    آی پی : 3.14.248.119 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    درباره ما

     نازنین
    این وبلاک شخصی من است. قستم از ایجاد این وبلاک این است که با کار های سایت اشنا شوم.

    تبلیغات

    عکس نوشا

    عکس نوشا

    این نقاشی را من کشیدم. از درس کوشا و نوشا. وقتی که من این نقاشی رامیکشیدم . همه به من میگفتند برای ما هم بکش. ولی من کلاس چرتکه میروم و باید درسهایم را بخوانم.من هرچه نقاشی که در کلاس میکشم. دوستانم از من میگیرند. من فقط همین یکی رو به خانه اورده ام و به مادرم هدیه کردم الان  هم توی رزبلاکم قرار دادم.


    کد امنیتی رفرش

    نظرسنجي

    آیا وبلاگ من قشنگه؟

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد